Valokuva / Karjalan Sivistysseura / KSS:n johtokunta 1965

KSS:n johtokunta 1965

Kuvan lisätiedot

Valokuvattu v. 1965 lopussa Karjalan Sivistysseuran johtokunta: vasemmalta puheenjohtaja toim.joht. Boris Karppela, kunniapuheenjohtaja, kauppaneuvos Ville Mattinen, (puh. joht. 1936-1953), varatuomari Aleksi Lahelma (puh. joht. 1953-1961), professori Pertti Virtaranta, kansakoulun opettaja Mikko Saransaari, johtaja Kosti Pamilo, fil.maisteri Huoti Koski, ja kauppat. maisteri Timo Mauranen. Poissa: fil.tri Eijo Vesanen (Tokiossa, Unescon kutsumana), pankinjohtaja Jorma Puustinen [ylivedetty Paavo Ahava] ja johtaja Heikki Mattinen estyneinä. Taulut alhaalta: kirjailija Iivo Härkönen (sihteerinä yli 30 v.), kauppaneuvos Aleksi Mitro (puh.joht. 1906-1936), kauppaneuvos Ville Mattinen ja kansak. opettaja Wasili Keynäs (pitkäaikainen sihteeri).